2014. július 21., hétfő

Soook-sok munka, izzadás és júliusi figuraözön. Csuhéj

Megérkezett Katsura, és élőben még szebb és még menőbb, mint gondoltam. Hihetetlen, hogy Ausztráliából egy hét alatt ideért, az pedig, hogy vadonaújnak néz ki, még inkább lenyűgöz. Még egy porszem sincs rajta.
Ó, hát innentől nincs is megállás! Már alig várom a vadiúj figuráimat is, de bátran állítom, hogy régebbi figukat jó állapotban, jó áron beszerezni MARHA NAGY KIELÉGÜLÉS.


Bizony, mert Katsura postávl együtt is 16ezer forintomba került. Hiába jelentetik meg augusztusban újra, még így is jobban jártam. Az úgy is csak exklúzív megjelenés lesz...
Szóval kibontottam a három júliusi szerzeményem, és egy darabig csak gyönyörködtem bennük. Sajnos fényképésznek elég csapnivaló vagyok...
... Muhaha
No, aztán festés lesz a szobámban, meg veszünk néhány bútort, úgyhogy mindenki dobozban fogja kivárni az augusztus végét. Valahol, ahol senki és semmi nem érheti őket. Legfőképp nem a macskáink.
Tehát a munka mellett itthon is güri lesz egy darabig, úgyhogy az augusztus tuti szegény lesz posztokban. Addig pedig megpróbálom összehozni Musashibou Benkei bemutatóját.
Izzadjatok kitartóan :Đ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése