2014. december 8., hétfő

Levi, te csodás!

Ma megérkezett Levi, és komolyan mondom, sokkal szebb és nagyobb, mint azt vártam :O
Ezen felül roppant masszív, mégis törékeny figu, még sosem volt ilyen darab a kezemben. Négy kézzel operáltuk rá az apró kiegészítőket, mert kettővel tartani kellett magát a figurát, kettővel pedig beleerőltetni a résekbe a kis pöcköket. Teljesen kikészültem a végére. Ráadásul, mikor megláttam, hogy a figura tök lazán kapcsolódik a legalább fél kilós alaphoz (amivel amúgy ölni lehetne), nem hittem, hogy baleset nélkül eljutok a szobámig vele. Levi nagyon billeg a fára erősítve, de lerakva teljesen okés. Lezúgni nem fog, de azért egy szorosabb kapcsolódást díjaztam volna...
Ismét megjegyezném, hogy hatalmas 1/8-as figuráról beszélünk, arányaiban akkora, mint Benten, aki 1/7-es. Jól néznek ki egymás mellett.
Hjaj, fel kéne szerelni azokat az új falipolcokat. Valaki ért a falfúráshoz? :-/ 
Szóval a dobozbontás. Tipikus BiJ tálalás, szóval szerintem már nem fogok több ilyen sorozatot készíteni, mert halálra unjuk magunkat -..- Persze ha valami extrém forma érkezik, akkor mindenképp.
A doboza viszont annyira megihletett, hogy tuti alkalmazni fogom a stílusát a blogomon. Nagyon taszít a mostani kinézete, de egyszerűen nem volt ötetem. Mostanáig! Juhuuu!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése