2015. február 15., vasárnap

Figura bemutató 6. - Attack on Titan - Armin Arlert 1/8

Mint azt már említettem, hétfőn kihozták Armint is, a postás hapsi pedig nem értette mit vigyorgok annyira.

Először meglepődtem, milyen lapos a doboz, de kibontva végül azt nem értettem, hogy a átlagos figukat miért nem ugyanígy csomagolják. Oké, hogy nem csiri-csáré, de sokkal olcsóbb és gazdaságosabb. 
Na sebaj, mert a doboz hiába volt egyszerű, a figurát összerakni már annál bonyolultabb volt. Azt hittem, kitépem a hajam... 

Jó. Armin tökéletes. A Sentinel szuper munkát végzett. Imádom őket. 
És mivel ennyire belelkesített, legyőzhetetlen vágyat éreztem, hogy készítsek egy figurabemutatót is. Szóval itt a képes beszámolóm, enjoy!


Maga a figu TÉNYLEG hihetetlenül tökéletes, nincs öntési, vagy festési hiba, az árnyékolások pedig fenomenálisak. Mikor kivettem a dobozból, nem is hittem el, hogy pl. a GSC-n kívül is van ilyen minőség. Nyugodtan köpjetek le, de a kivitelezés bőven veri Haruka és Makoto figuráit. Szomorú, de igaz. A talapzat egyébként nem egy nagy szám, de elég stabil, és összeilleszthető a többi sentineles AoT figuráéval. Az egyetlen dolog, amibe bele lehet kötni, azok az ujjai, amik nincsenek túl szépen kialakítva, de ez pont nem izgat. Kicsit elfogult vagyok, kész :D


Armin az első olyan figurám, aminek gömbizületes a nyaka, szóval valamennyire lehet forgatni a fejét mindkét irányba, egy kicsit pedig lefelé is. Egész új távlatokat nyit meg a dolog, ugyanis kardot tartva is ki lehet úgy állítani, hogy látszódjon az arca. A feje egyébként könnyen fordítható, magától pedig nem mozdul el. Sajnos az éppen kiáltó arckifejezéssel ellátott fejet kicsit nehezebb ráoperálni, úgyhogy nem is nagyon erőltettem a dolgot.


Aggódtam egyébként az arca miatt (ugye emlékeztek még erre?), mert néhány képen még mindig furának tűntek a szemei (konkrétan bandzsított), de élőben ez egyáltalán nem áll. Igyekeztem egyébként úgy fotózni, hogy azért lejöjjön a valóság, de ez sem a színekkel, sem a figu hangulatával nem jött össze...


Na visszatérve az elejére: Azt hittétek, hogy némi nyomtatott segítséggel könnyebb összerakni egy manőverező felszerelést? :D
Megörökítenem nektek, mennyire nem férünk el egymás kezétől, és mennyire nem tudjuk összerakni két pár kéz nélkül. Perfect harmony.
A folyamat maga volt a tömény borzalom, egyedül nem is tudtam megoldani. Ha feltettem valamit, a másik oldalon egy másik bigyó esett le, így ketten kínlódtunk vele. Később jöttem rá, hogy ha felteszem a felszerelését, az egyik pótkarját nem tudom használni, mert nem fér oda... SOK évnek kell eltelnie, hogy valaha is újra szétszedjem... Nem tudom egyébként, hogy a képeken mennyire látszik, de a kis üreges zsinórokat fel kellett futtatni a kirendelt kis bütykökre, amik úgy 1 milliméteresek, és van belőlük nyolc darab! A második képen látható szürke izék arra szolgálnak, ha esetleg a manőverező felszerelés nélkül szeretnéd kiállítani Armint, mert akkor az illesztések helyét stílusosan betömheted velük, és akkor nem lesz tele lyukakkal. Kérdés, hogy mennyire könnyű eltávolítani őket...

Remélem elég jók a képek, hogy lássátok miről beszélek. Jöjjenek a részletek:


Na szóval ez volt Armin. Belekötni nem lehet, de azért megpróbálhatjátok. Ajánlom mindenkinek, aki szereti a karakterét, mert ez a figu méltó hozzá! És arányaiban és minőségében nagyszerűen passzol a Kotobukiya Levijéhez. Durva, mi?

Pontozás: 

arc, haj: 7/10

ruha: 10/10

póz: 8/10

talapzat: 4/10

részletek: 9/10

festés: 10/10

összbenyomás: 10/10  (átlagban pedig 8/10)

Hű, mennyi 10/10 :D Csak nem újabb kedvence van a maminak? De.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése