2015. február 5., csütörtök

Natsume vs. Natsume

Mivel tök jól utolértem magam a munkával, idejét láttam kicsit összehasonlítgatni a régi Natsumét a mostanival. Büszkén mondhatom, hogy az évek alatt mégiscsak fejlődtem valamennyit fényképezés terén, a képszerkesztéshez viszont még most sem értek, szóval a régebbi képeket eredeti minőségükben élvezhetitek :-I


Aki nyomon követi MFC-ön az új Natsume debütálását, az tudhatja, hogy rengeteg gyűjtő úgy kapta a figuráját, hogy az nem volt rendesen összeragasztva a talapzatával. Hál' istennek én tökéletes állapotban kaptam, szóval nincs saját képem. Ezt a fórumon találtam, köszönet Noeliának:


És akkor jöjjenek a képek. Higgyétek el, ha a régebbi képeim jobbak lennének, akkor többet tennék fel, de egyelőre ennyit merek bevállalni.
No, mint az lejjebb láthatjátok, a színek tökre nem összehasonlíthatók az imént említett okok miatt. Mivel a régi figu már nincs meg, így emlékezetből próbálom előkaparni a színeket (agykontroll on). A régebbi figunak mintha szürkésebb árnyalatú lett volna a haja, és kicsit lágyabbak a színei.  Pl. mikor megláttam az új Nyanko senseit, meglepődtem, mennyire élénk narancsra festették. 
Amit nem fogtok ezeken a szerencsétlen képeken észrevenni (agykontroll off) azok a kéz-könyök-lábfej változások. Sokkal finomabb kézfejet kapott, és már nem olyan erőltetett a kartartása sem. Most valahogy igazán nyugisnak tűnik a póz. Talán azt mégis ki lehet szúrni, hogy a fán lévő lábfeje élethűbb alakot kapott. Yosh!


A frizurát és arcot szerintem nem kell kommentálnom. Elég látványos a különbség, és szerintem bőven előnyére változott. Bár sokan nehezményezik, hogy a régebbi Natsu szebben mosolygott. Szerintem nem. Pont.


Nyanko sensei is látványos változáson ment át: térbeli szája és orra megszűnt létezni. Az arca aranyosabb lett, de azért megnézném 3D-ben is az orrát.


A dobozáról annyit, hogy marhára elfelejtettem lefényképezni, és sajnos a fények sem jók már (höhöhöhö photo skill +1) úgyhogy más képét mutatom meg (a felső három saját). Mindenki imádja, de szerintem az előző jobban sikerült, sokkal látványosabb és biztonságosabb volt. Talán ezért tarthatták meg Natsume eredeti árát.



Vélemények?



2 megjegyzés:

  1. Én most nézem a 2. évadát, és nagyon bírom Natsumét. Az új figura szerintem valahogy animehűbb lett, főleg Natsume arca. Ez első kiadáson a haja nem nagyon tetszik, de a másodikkal nincs gond.^^
    A póz szerintem mindkettőn hasonlóan "nyugodt".
    Nyanko-sensei meg aah, nagyon aranyos lett :D Az elsőn mondjuk kifejezetten tetszik a domború orr, szerintem ezen is nyugodtan lehetett volna az, de a végeredmény így sem lett rossz. Mindent összevetve, ha akarnék Natsumét, akkor valószínűleg a második kiadást venném.
    Amúgy gratulálok hozzá! ^__^

    VálaszTörlés
  2. Köfi ^^
    Sokan mondják egyébként, hogy az első kiadás a manga verzióra hajaz, míg a második az animére :O Tök jól ráhibáztál :D Amúgy mindkettőnek megvan a szépsége, szóval az egyéni ízlés dönt :)

    VálaszTörlés