2015. április 24., péntek

Tavasz! - K.O.

Tény, hogy a tavasz beköszöntével az allergiám turbó fokozaton rontja az életminőségem, de nem ez a kifogásom a hónapos kihagyásra. Jól esett egy kicsit fújni, és mással foglalkozni (munka.....), de azért azt tudnotok kell, hogy a figuzást nem hagyom abba újra. Azóta megjött Yato, a hétvégém pedig toootáál szabad, szóval valamelyik figuról készítek egy fényképsorozatot. Csak még nem tudom, melyik legyen az...


Na ami fontos, hogy kicsit átrendeztem az előrendeléseimet, néhány figut kihúztam a listából, egyet pedig - sajnos pont Sorey-t - sikerül átpasszolnom egy amerikai lánynak. Akiket tehát végleg kiiktattam egy izgis nyaralás és tartalmas nyár reményében, az Mikasa, Eren, Luke, Sorey és Asbel. Rájöttem ugyanis, hogy mostanában nagyon lekorlátozódott a szabadidőm (és a pénzem is) a figurákra, így jópárat kiiktattam. Ideje érett, felnőtt fejjel gondolkoznom (:D), szóval az évre maradt Rin és Ren (:D), és akkor még van néhány pompázatos egyed, akiket a világért sem hagynék ki: Aoba (Native *..*), a Touken fiúk ééés az is lehet, hogy beújítok egy Uta figurát. Na ezek még változhatnak persze, de most már kemény szelekciót folytatok.

Közben követtem a fejleményeket, és hát érdekes dolgok történnek :D Emlékszem, hogy be voltam zsongva pl. Erwin Smith parancsnok figurájától... Na most, hogy kiderül, mennyibe fog kerülni, már annyira nem vigyorgok. A Sentinel úgy gondolta, hogy a ~8000Yenes SnK figurái után bedob egy 14000Yenes figut :D Már abban a percben tudtam, hogy ez az figura nekem nem ér annyit, mint egy Aoba. Úgyhogy pápá további SnK figurák, mert innentől gondolom nincs megállás az elszabadult Sentinelnek. A lottó ötösöm után találkozunk!

Ami viszont már nem érint, de nagyon vicces, hogy Mikasa megjelenése (most már Erennel karöltve) megint csak későbbre jutott. Vajon mi folyik a GSC-nél? Az idegbajos vásárlókra hajtanak? Mert az pipa.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése