2015. május 28., csütörtök

Novemberi orkán - A Free!-től tuti nem szabadulok..

Hónapok óta nem voltam ilyen lelkes figura miatt, de ma, ahogy megrendeltem Kogit, mintha megnyertem volna a lottót :D Tisztára extázisban vagyok, de úgy különösebben nem tudom, hogy miért. A N-Y-on most postával együtt kb. 13ezer jenért rendeltem elő. Jó, mi?


Egy ideje már figyeltem ezeket a kis 9 centis Free! figukat is, a mai napon pedig színt is öltöttek, így már naaagyon érdekel a dolog. Szóval 99%-osan kijelenthetem, meglesznek az első trading figuráim. Muhahahaha! Édes kicsi fiúkák, hát sosem lesz vége a Free! őrületnek? És jön a kövi anime! *zokog* És naná, hogy novemberben jönnek =l



És akkor még nem is említettem az egyenruhás verziókat a Taitótól (de hülyén hangzik :D). Na de az egyenruha nálam nem játszik. Mármint az ilyesmi egyenruha. Nagy kő, mert ennyi pénzem csak a lottóból lenne. Mondjuk ha megnyerem az ötöst, minden olvasómnak vennék egy figurát. Vagy többet is :D Na nem offolok.


Szerk: "Ezek lányok? De akkor miért vannak lány ruhában? Ezek is melegek?" by my bf. ...



A képeket a MFC-ről vettem kölcsön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése