2015. július 28., kedd

Tiszta vizet akarok

Úgy döntöttem, hogy a saját kedvemért (mondjuk szerintem nem vagyok egyedül ezzel) összeszedem a mostanában felbukkanó Touken Ranbu scale figurákat. Tegnap már annyit kattintgattam - itt is egy, jé ott is, fú hány van? - hogy totálisan elszédültem. És hát rendesen meg is lepődtem, mennyi karakter jön ki az elkövetkező időszakban :O Valószínűleg ez még csak a kezdet :DOkosnak kell lennünk :D

 Kogitsunemaru - Max Factory - 1/8

GSC - Orange Rouge sorban: Mikazuki Munechika, Kashuu Kiyomitsu, Tsurumaru Kuninaga

 GSC - Orange Rouge sorban: Shishiou, Gokotai, Yamatonokami Yasusada (1/8), Nakigitsune

Balra: Kotobukiya - Hotarumaru és Shokudaikiri Mitsutada * Jobbra: Sentinel - Horikawa Kunihiro és Izuminokami Kanesada

Balra: MegaHouse - Yamanbagiri Kunihiro * Jobbra: Di molto bene - Mutsunokami Yoshiyuki

Fuhh... jó ég.

 A képeket a MFC-ről vettem kölcsön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése