2015. július 26., vasárnap

WonFest 2015 nyár

Úgy döntöttem, hogy a mostani posztomat nem eresztem bő lére, az előzőben úgyis elég betűt találtok. Túl vagyok a londoni hetemen is, és a sok ismert látnivaló mellett ellátogattunk a Japan Centre-be és a Forbidden Planet-be, szóval a titokban ellőtt egy-két képemet a napokban majd felteszem a blogra. Hát igen, itthon ilyesmit sajnos nem látni, de annál izgisebb volt felfedezni ezeket a dolgokat.

Na vissza a WonFestre. Most valahogy nem sikerült meglepődnöm (annyira), az előző WonFest sokkal érdekesebb volt. Nem mintha kevesebb figura jelent volna meg, inkább csak arra célzok, hogy most folytatódnak a már meglévő vonalak (pl Attack on Titan vagy Touken Ranbu), és látótérbe kerülnek a régóta bejelentett figuk vázlatai vagy prototípusai. Szóval egyelőre nem kaptam szívinfarktust, de azért örülök :D

Nagyon kérek mindenkit, hogy aki nem szereti a zavarba ejtő figurákat - jelen esetben a Native új Aobáját - az ne nézze meg a poszt legvégét! 18+++



Nekem bejön ez a figu, de az arca egy kicsit elbizonytalanít. És hát biztos vagyok benne, hogy az ára nem lesz túl rózsás :/ Erwin után senki sem fog meglepődni... Tény, elég jól összehozták az androgün külsejét (Y)


Angemon! Ezen még a barátom is fennakadt :D Már jó ideje vártuk, hogy megjelenjen teljes valójában, de már a festetlen prototípus is olyan klassz volt, hogy újra belenézegettünk az animébe :D Sajnos ő nem listás, de a lottó után biztos beszerzem :D


=( Tudtam, hogy még jobban fogom bánni, hogy Sorey-ről és Asbelről is lemondtam. Egyre tutibb Tales of-os figuk jelennek meg. Aaaaj =(

Touken Ranbu cunami #x (KELL!) =>




A vizipisztolyos-ázottpólós Free!-s fiúk viszont megleptek. Te jó ég, őket sajnos nem hagyhatom ki... Úgyanígy vagyok az Eternal Summer picikéimmel <3



*
*
*
18+
Aobaby... Sokan lehurroghatnának, de a blogomon ki merem jelenteni: a rajz alapján csalódtam :( A pirszingnek nyoma sincs, a szerkó túl sokat takar, és a talapzattal sem vagyok teljesen kibékülve. Na jó, a prototípus még sokat ígérhet, kivárjuk. Remélem, hogy variálható lesz a lánc és bőrruha tömeg, mert így túúúl sokat takarnak  :/ Hiszti off.



A képeket a MFC-ről vettem kölcsön.
 

2 megjegyzés:

  1. Én azon lepődtem meg hogy ez az Orange Rogue mennyire aktív lett. Például lesz Touken Ranbu petit szett is, ha úgy van nem ártana beszereznem egy-két figurát abból, mondjuk Kashuu-t. :D

    A Hitagi FigFixről még mindig semmi hír, de már meg sem lepődöm xD
    Most csak az új SEGA Kaworut néztem ki magamnak, messze ő a kedvencem a sorozatban és a filmekben is(meg Asuka, csak ő problémásabb), szóval nem szeretném kihagyni semmiképp ><

    God Eater Juliusnak meg örülök, bár tuti kimarad, de azért gyártsák csak a GE figurákat, az anime engem totál levett a lábamról. :D

    VálaszTörlés
  2. Lassan Touken Ranbu folyik a csapból is... Ami jó, de most már nem csak az OR foglalkozik velük, hanem egy csomó másik gyártó is, és így tuti nem tudom megvenni őket :/ Az OR figuk nagyon-nagyon szépek és tuti a minőségük is jó lesz, de miért állítják őket ilyen uncsi pózba?? =(
    Hm a Julius figurával az a bajom, hogy a vázlaton beleszerettem, de a prototípus megint halál uncsi lett... Talán így könnyebb lesz szelektálni :D Na de majd ha meglátjuk kifestve :)
    Amúgy nem csak neked van olyan figud, amit még mindig nem jelentettek meg :D Ezt pl szerintem már nem is adják ki :D http://myfigurecollection.net/items.php?iid=109885&page=comments&p=5 HÁROM ÉVE jelentették be! :D

    VálaszTörlés