2014. november 11., kedd

Előkarácsony ♥

Tegnap végre megérkeztek a Free!-s fiúk! Miután csontig rágtam az ujjaimat, kiderült, hogy csak belassult a vám, nem pedig megfejni akarnak.
Kapkodva készítettem néhány képet, elnézést a minőségért. Sajnos most csak a gyengébb fényképezőgépünk üzemelt... Meg hát annyira izgatott voltam, hogy nem érdekelt a fotózás, csak látni akartam őket :D
Na most hogy rendes figurabemutató mikor lesz (akármelyikükről), azt nem tudom, mert két munkával igen nehezen jut időm másra. Hjaj...
Egyébként a sok negatív vélemény, amik mostanában bukkantak fel a My Figure Collection-ön, részemről alaptalanok. Nem tudok belekötni a fiúkba, bár nem nyálaztam át őket olyan részletességgel. Mondjuk a barátom szerint Makotónak kicsit ergya feje van. Hát ez jó.
Na majd később részletesebben is írok róluk, mert megérdemlik.


Csodás, csodás minőségű képek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése