2014. november 8., szombat

Jöjjenek ismét a szép dolgok! Juhuu!

Na sok dolog történt az elmúlt napokban, úgyhogy volt mit olvasni a neten.
Először is: végre tálalták Levi prototípusát festve - ami egyébként tök jól sikerült -, de a talapzata miatt kisebb sokkot kapott a közönség. Én még ilyen brutálul elszúrt alapot sosem láttam :O Ilyen nincs is! Vajon ezen még változtatnak? Rengeteg masszív fanatikus mondott le Levi Kotós verziójáról. Nagy kár érte, komolyan.

Aztáááááán (könnybe lábadt a szemem még ebben a pillanatban is), napvilágot látott Rin prototípusa is! És ennél fantasztikusabb nem is lehetne! Oké, rátenyereltek a fangirl-ök érzékeny pontjára, és ezt nem mindeki értékeli vagy nem igazán érti, én most csak lebegek a gyönyörűségtől. Hát ez van, végre kukkolás nélkül is láthatok ilyesmit. Végre a hölgyeknek is készítenek ilyen figurát! Egyébként, ahogy elnézem, úgy lehet forgatni, hogy az ne legyen annyira zavaró (????). Jaj hát dehogy az!
Ehhez szorosan kapcsolódik, hogy Makoto és Haruka a magyar vámon várakozik tegnap éjfél óta, úgyhogy nemsokára csönget a postás. Jó, hogy hétfőn nem leszek itthon......
Következzen Yato, akiről végre normális képeket kaptunk, bár az alappal kapcsolatban erősen bizonytalan vagyok. Most akkor ez valami rögtönzött talapzat vagy tényleg ezzel adják ki? Egyáltalán létezik olyan, hogy rögtönzött alap? :D Nálam mondjuk nyerő, csak kár, hogy az a rudacska rossz helyen van. Furán jön ki, kész.
Szóval a napokban előrendeltem Ren romantikus változatát, Yatót és egy meglepit (magamnak meglepi), Sorey-t is. Tudjuk, hogy a Tales of figurák lenyűgözőek, én pedig már beszedtem egyet-kettőt, szóval talán annyira nem is meglepő. A hónapokban próbáltam magam győzködi, hogy nincs rá szükségem, de minden nappal egyre szebbnek tűnt. Úgyhogy megnyomtam néhány varázsgombot.
Hajléktalan énem gyűlölni fog.
De totál megéri.
A képeket a MFC-ről vettem kölcsön.

2 megjegyzés:

  1. Azt a Levi figurát a GSC nagyon elrontotta ezzel az idétlen talpazattal xd Eddig azt hittem hogy Pulchra Mikasa-nak van az eddigi legrosszabb, de úgy tűnik tévedtem. :D
    Yato tényleg jó lett(a talpazat is jól néz ki nagyon szvsz), és Sorey is tök menő. Talán ő az egyetlen férfi Tales of figura aki ennyire tetszik.
    Én most a Hitagi FigFIX-re várok már nagyon, hogy legalább egy festetlen prototípust mutassanak be, mert ha jól fog kinézni, akkor biztosan berendelem. És tök jó mert ha MF folytatja a Monogatari FigFIX sorozatát, akkor lesz végre egy Monogatari gyűjteményem, amikhez nem kell milliomosnak lennem, és még minőségiek is :3

    VálaszTörlés
  2. Csak scaled figurákban mozgok, de én nem aggódnék a helyedben. Ha a MF készít figurát, az szuper lesz, ebben 100%-ig biztos vagyok.
    Reméljük, hogy a mostani expón sok újdonságot és festett figukat láthatunk ^..^ Meg néhány csodát... szegény Levi.
    Az biztos, hogy az egyik leghaszontalanabb és legdrágább hobbiba sikerült belenyúlnunk :D Rengeteg szenvedés... De a függőség már csak ilyen :D Drukkolok, hogy összejöjjenek a figuid!

    VálaszTörlés